tiistai 24. tammikuuta 2012

Nuhanenä moikkaa

Terkut kaikille!

Täällä sitä nyt sitten maataan sängyn pohjalla, kun flunssa ja kuume pääsi yllättämään. Toisaalta mä tiesin tämän, koska yksi mun kämppiksistä on tosi kipeenä täällä nyt. Pari viime yötä onkin mennyt valvoessa, kun hänellä on ollut niin kova yskä, ettei kukaan oikein pysty nukkumaan täällä... Toisaalta jes, sain kuitenkin olla kolme viikkoa ihan terveenä!

Hidastetöyssy
Tässä vaiheessa vaihtoa tulikin oikein kirjaimellisesti pieni hidaste matkaan, kun yritän täällä vain levätä ja parannella itseäni. Toisaalta ihan ok juttu, niin on aikaa nyt sitten lueskella noihin Midterm- tentteihin, jotka on heti reading breakin jälkeen viikolla 8. Tällä hetkellä mun ystiksinä on:
Kurkkukipuun

Nuhaan ja kuumeeseen
Eiköhän ala pöpöt lähtemään oikeilla konsteilla! Pikkusen olin muuten onnessani kaupassa, kun hain Strepsilsejä, jotka Suomessa maksaa n.7€ paketti ja täällä VAIN n.3€! Mähän oikeestaan oon niin tottunut olemaan kipeänä, koska jo lapsena olin aina yhden viikon joka kuukausi kipeänä... Niin eihän tässä mitään, toivottavasti sydän vaan kestää nämä sairastelut! Sitä paitsi kyllä mä mieluummin olen nyt kipeänä, kuin sitten lukuloman aikaan, jonne meillä on ihan uskomattoman siisti suunnitelma ;) Ehkä jotain tällasta:
Lennetään

Jonnekin missä on lämmin ja

löytyy rantaa ja aurinkoa!
Eli tän verran voin paljastaa nyt! Kaikki riippuu nyt lennoista, koska halutaan päästä tekemään tuo reissu suht.edullisella budjetilla. Oikeestaan mulle määränpäällä ei ole niin merkitystä, koska jos on hyvä porukka kasassa niin joka tapauksessa silloin on hyvä reissu tiedossa :) Totta kai jonnekkin lämpöseen ois aika ihana päästä, kun tänään(kin) täällä sataa ihan myrskyämällä..

Skippasin tänään suosiolla luennot, kun olo oli niin surkeä aamulla ja sain unenpäästä kiinni vasta viideltä aamuyöllä. Huomenna muut menee Ikeaan ja oisin tarvinnut paljon kaikkea sieltä, mutta jos terveys ei ole vielä kohentunut niin jään kotiin. Ja illalla sitten olisikin tiedossa Wings-night eli saadaan edullisesti kanan wingssejä tuolta meidän kampuksen baarista.

Perjantaina pidetään porukalla taas illallishappeningi ja lauantaina meillä on sellainen Winter Formal- tapahtuma eli tavallaan sellaiset tanssiaiset, jossa on tietty teema. Tänä vuonna teemana on Mad Men, eli saadaan pukeutua oikein Old Fashion Style, Jes! Vähänkö fiilisteltiin yhdessä tyttöjen kanssa, mitä kaikkea sinne voisi laittaa päälle :) Taas kerran on paljon suunnitelmia tiedossa, joten toivon todella tämän flunssan lähtevän nopeasti pois!

                    " These days I seem to think a lot
                      About the things that I forgot to do
                     And all the times I had the chance to"

Ei kommentteja: