keskiviikko 15. helmikuuta 2012

EnergyBoost

Moi kaikki ja ihanaa ystävänpäivää!

Mulla on pikku lukubuustaus menossa täällä, vaikka oikeesti pitäisi olla jo nukkumassa! Tämä meininki alkaa nyt muistuttamaan ihan elämääni Suomessa. Kahvia, artikkeleita, kahvia, tenttikirja, kahvia, treeni, kahvia, ja taas luetaan...
Ensimmäinen kappale
I can do this
and a little break..
Mulla on lukuloma ja muut vaihtarit lähti Meksikoon, Hawaijille jne.. Mä luen, luen ja luen. Syy siihen on se, että huomenna aamulla me startataan auto kohti USAa. Mennään Seattleen ja Portlandiin roadtripille ja tullaan takaisin lauantai-iltana. Siksi mä oon nyt koettanut lukea mahdollisimman paljon noihin ensi viikolla oleviin midtermsseihin. Ja on kyllä kumma jos ne ei mee putkeen.

Vuokrattiin auto ja tod.näk. minäkin tulen ajamaan meidän reissun aikana. Yöpyminen tapahtuu hostelleissa perusopiskelijan budjetilla tietty! Paljon on koettavaa sekä nähtävää ja aina liian vähän aikaa! Oon niin fiiliksissä täällä, että en kestä.

Tänään käytiin taas all-u-can-it-sushi-lounaalla ja NOTE 54 osa 3 älä koskaan enää syö niin paljon suolaista ruokaa. Siis ruoka oli ihan taivaallista, mutta mun elimistölle liian suolaista (paljon sushia ja soijakastiketta).. Mun vatsa huutaa kuituja! Ihanaa lukea nyt sitten tuota tenttikirjaa pienellä stressillä ja pahalla ololla. Well I can blame only myself.

Mullahan olisi niin paljon taas päivitettävää, mutta mun on ihan pakko jatkaa tota mun luku-urakkaa. Jaan siis tuon tenttikirjan toisen tytön kanssa ja huomenna 9am pitäisi olla jo toisella puolella kampusta. En ole pakannut meidän reissulle vielä mitään ja silmät ei meinaa enää pysyä auki. Ei taas jäänyt viime tippaan! Jee. But thats`s life and I decided to survive :)

P.S Hengailin viikonloppuna mun GPS-tutorin kanssa, oli mahtavaa! Tutustuin jälleen uusiin ihmisiin ja paikkoihin. Suunniteltiin myös kaikkea jännää tekemistä (mm.hiking) Uu, I can`t wait!

P.P.S Vuosi 2012 on mun unelmien vuosi. Kerron tästä lisää myöhemmin!

--> Mää lähen USAan 8 tunnin päästä, mitä? Oikeesti? Miten näin siistejä juttuja tapahtuu mun elämässä? No huh!

(Palaan blogin ääreen (toiv.) sunnuntaina...)

Ihanaa viikonloppua kaikille ja nauttikaa elämästä! :)

2 kommenttia:

Christina kirjoitti...

Ihanaa road trippia! :)

Ulpukka kirjoitti...

Kiitti hani! Otetaan pikku road trippi Itskuihin sitten yhdessä ;)