torstai 15. maaliskuuta 2012

Pikamorjens

Synttäreiltä viikkoja sitten

Pikaterkut moi!

Oon elossa, mut nyt on tosi rankka ajanjakso koulun suhteen menossa. Mulla on sunnuntaina yhden esseen deadline, tiistaina toisen esseen palautus,  2 x ryhmätöiden suunnittelu,valmistelu ja toteutus. Yksi ryhmäessee ja perinteiset kotiläksy-artikkelit tähän päälle. Final examit lähenee ja oon kirjaimellisesti paiskinut kouluhommia all the time yötä päivää. Tää viikko on mennyt 4 tunnin yöunilla ja ensi viikosta tulee ihan samanlainen. Onneksi positiiviset ajatukset kantaa kaiken tämän yli.

Tää viikko on superkauhee ja voisinpa vaan skipata nää tulevat päivät. Suurin ongelma on se, että teen aina liian huolellista työtä sekä yritän parhaani, ja se vie aikaa. Toisaalta se myös palkitsee eniten, mutta täällä ollessa mun pitäisi osata toimia eritavalla, että aikaa jäisi muuhunkin kuin kouluun. Tällä viikolla en yksinkertaisesti kerkeä tehdä mitään muuta kuin kirjoittaa näitä esseitä ja oon jättänyt kaiken ylimääräisen pois aikataulusta (tiedän.. ihan järkyttävää). Jos ei oo täällä, niin ei ihan oikeasti pysty kuvittelemaan sitä todellisuutta kouluhommien suhteen. Nämä kaikki on vaan hoidettava, piste. BTW. stressihormoni ei jätä ikinä pulaan! Ihmisestä löytyy yllättävänkin paljon potentiaalia vaikka mihin, kun stressi puskee päälle. Tää kaikki on tällä hetkellä asennoitumiskysymys ja päätin selvitä. Mun palkinto kaikesta tästä aherruksesta tulee sitten toukokuussa :)

Mulla ois ihan älyttömästi kaikkea kerrottavaa, jaettavana uusia ajatuksia ja ihmeteltäviä juttuja, mutta nyt en vaan kerkee kirjoittaa! Yritän saada johonkin väliin edes pienen hetken aikaa, jolloin postaan kunnolla kuulumisia :) Oon kuitenkin (toistaiseksi) vielä täydessä sielun ja ruumiin voimissa ja vähänkö mulla tulee olemaan voittajafiilis sitten huhtikuussa, kun jäljellä on enää lopputenttit!

Nyt palaan esseiden ihanan valloittavaan maailmaan! Morjens!

Ei kommentteja: