sunnuntai 25. joulukuuta 2011

Matkakuumetta

Ciao!

Is this true!? Viikon päästä tähän aikaan yks mun unelmista käy toteen, kun istun lentokoneessa matkalla Kanadaan. Aika siistiä, mut samalla jännittävää! Onhan tässä vielä kokonainen viikko aikaa fiilistellä kaikkee ja hoitaa pakolliset asiat alta pois, onneks!

Ehkä pikkuhiljaa ymmärrän sen faktan, et tosissaan oon lähdössä jo ihan just, unbelievable. Koko tää vaihto tulee olemaan mulle tosi iso muutos kaikkeen, kun normaalisti on kuitenkin työt, opiskelu, harrastukset, vapaaehtoistyö, ystävät, hmm...  ja kohta kaikki onkin ihan uutta. Ettää. Jännitys alko kasvamaan nyt!

Sen verran voin nyt kertoo, että odotukset on aika jäätävän korkeella tasolla ja muutto vielä kesken. Innolla ootan tota mun pakkaamista, haha. Mitäköhän siitäkin tulee, kun oon muutenkin himopakkaaja ja lisäks en osaa päättää yhtään mitä kaikkea pitäis ottaa mukaan.. Ootan silti kaikkea suhteellisen levollisin ja turvallisin mielin! Näin se vaan menee, et kun yks ympyrä elämässä sulkeutuu niin toinen avautuu. My own Adventure. On tää elämä kyllä aika jännää ja ihanaa aikaa!

3 kommenttia:

Christina kirjoitti...

Ihanaa päästä lukemaan sun seikkailusta! <3

Anonyymi kirjoitti...

Heippa Ulpukka! Onpa mukava kun aloitat kirjoittamaan omaa blogia reissusta! On mukava saada kuulumisia rapakon takaa opiskelusta ja tietysti muustakin elämästä.
Vinkkinä pakkaamiseen että otat mukaan vain välttämättömimmän, että alkuun pääset. Kokemuksesta voin sanoa että sieltä kotiinpäin tullessasi pakkaamisongelma on paljon isompi... :)
Turvallista ja antoisaa matkaa Sinulle sekä upeita kokemuksia!

Lämpimin terveisin Minna L.

Ulpukka kirjoitti...

Kiitti Minna!

Pakkausoperaatio oli jotain ihan hirveetä eli tiedän jo nyt, että Suomeen lähtee sitten pikku postipaketti vaatteita ennen vaihdon loppumista :D Tosi kiva, kun seuraat mun blogia! Aion todella ottaa ilon irti kaikesta ja nauttia jokaisesta hetkestä :)

Oikein ihanaa vuotta 2012 ja iloa kevääseen! :)