maanantai 26. joulukuuta 2011

Be brave be yourself

Täällä istun muuttolaatikoiden keskellä ja fiilistelen elämää. Oikeestaan vietän toivottavasti viimeistä yötä ja iltaa mun ihanalla asunnolla vähään aikaan. Mä en oikeesti ymmärrä, miten tätä tavaraa voi vaan kertyä näin uskomattoman paljon? Musta tuntuu, et oon heittänyt jo ihan hullusti tavaroita roskiin ja silti tätä piisaa. Oikeestihan pärjäisin ihan hyvin paljon vähemmälläkin tavaramäärällä, ja sehän tuli todistettua itelleni tässä tämän syksyn aikana, kun elin monta kuukautta tositositosi niukasti ilman mitään hankintoja paitsi ruokaa.. Näin ollen haastan kaikki teidät lukijat vähentämään vähintään 5 teidän omistamaa tavaraa! Tuutte huomaamaan, että vähemmän on enemmän ;)

Mietin tänään myös sitä, et miten jotkut pärjää yksinään tässä elämässä, tarkoitan mm. sitä et en tiedä, miten ite oisin selvinny kaikesta näistä vaihtoon liittyvistä asioista, kuten vaihtopaikan hakemisesta, asuntoprokkiksesta, virallisten papereiden setvimisestä ja nyt tästä muutosta. Oon niin kiitollinen, et mulla on koko ajan ollut mukana kaikessa tässä mun ihana perhe, ystävät, läheiset, työkaverit, yliopiston lehtorit jne.. Kun uskaltaa kysyä apua, niin sitä todellakin aina saa! En osaa tarpeeksi edes kiittää kaikkia niitä, jotka on rohkaissut, tukenut, kannustanut ja auttanut mua mun vaihtoon lähdössä, mutta edelleen suuri Kiitos kaikki te, jotka ootte jakamassa tätä ainutkertaista kokemusta!

Mun "to do"-lista kasvaa kasvamistaan ja huomenna ois sata asiaa vielä hoidettavana... Noo askel kerrallaan niin ei stressiä pukkaa niskaan. Huomenna vielä loppusilaus eli siivous tän asunnon suhteen ja sitten voin oikeesti kääntää ajatukset siihen, et only one week left, finally. Onneksi saadaan kuitenkin elää jokainen päivä täysillä ja nauttia kaikista hetkistä, ettei eletä pelkästään "sitku"-ajatuksen kanssa. Everyday is awesome, vai mitä? :)

P.s Ettäää, musta oli niin kiva huomata, et täällä oli käynyt aika monta lukijaa jo! Jos mun kirjotukset herättää ihan mitä vaan ajatuksia, niin kommentoikaa rohkeesti! :) Iloitaan siitä, että just me saadaan olla rohkeesti niitä keitä me ollaan ja ilmaista meidän mielipiteitä.

3 kommenttia:

Eveliina kirjoitti...

Onnea, rohkeutta ja hieman hyvää tuuriakin matkaasi, Ulpu <3 Pidetään yhteyttä!

Sara Elina kirjoitti...

Oon nyt just tässä vaiheessa mun lähtöä. Tuhat asiaa hoidettavana ja rinkan testipakkaus on tehty. Mutta kun säkin kerran pääsit lähtemään niin enköhän minäkin! Mahtavaa ja erityisen jännää viikkoa sinne Känädaan :)

Ulpukka kirjoitti...

Kiitti Eve! Kaikki menee varmasti hyvin :))

Sara: Meikähän ei tajunnu tehdä mitään testipakkausta! Oot fiksu! Kyllä sääkin pääset matkaan, jetlaagi on aika uuvuttava! P.S se suojapussi oli mulla liian pieni eli kannattaa koittaa sekin vielä siinä testipakkauksen yhteydessä ;) Otetaan Skype lähiaikoina!?